Heineken houdt naam hoog

24 juni 2021
Bij Heineken hebben ze maanden uitgekeken naar het EK Voetbal. Nu de oranje leeuw aan zijn opmars is begonnen zijn de jongens en meisjes van Heineken ook niet meer te houden. De creatieve reclame-uitingen vliegen ons om de oren. Vaak briljant door de eenvoud.

Koningsdag is zo'n dag waarop de marketeers van Heineken los kunnen. In vaak op het oog heel eenvoudige uitingen weten ze precies te vertellen waar het om gaat. Ook nu - tijdens het EK Voetbal - zijn de creatieve uitspattingen niet van de lucht. Die zullen hun uitwerking op de verkoop van Heineken Pilsener en Heineken 0.0 niet missen!

Nu voor het echië

Wat te denken na de eerste winst van Oranje. Toen kwam de brouwer met een prachtige afbeelding van drie glazen bier met daarbij de vermelding 'De eerste drie pinten zijn binnen!'. Ook in aanloop naar de achtste finales is er weer een prachtige reclame gelanceerd. 'Nu is het voor het echië' is de briljante verwijzing naar de eerste knock-out wedstrijd van Oranje tegen Tsjechië. Het is te hopen dat Oranje wint, want dan kunnen we vast en zeker de komende tijd meer van dit soort geweldige vondsten verwachten.