Bierista ontwikkelt speciale interne opleiding voor Grolsch

20 juni 2019
Een ‘Plop-momentje’. De dop ging van de beugelfles om te vieren dat de online Grolsch bieropleiding live is. Deze interne online opleiding werd ontwikkeld door Grolsch en Bierista Bieropleidingen.

Koert van ’t Hof van Grolsch Corporate Affairs: “Enkele collega’s hebben afgelopen jaar de Bierista Bieropleiding gevolgd en waren daar zeer enthousiast over. Daarop zijn we in gesprek gekomen met Bierista om een eigen Grolsch bieropleiding te ontwikkelen. De online opleiding met alle ins en outs over onze brouwerij, het merk en onze bieren is een eigentijdse aanvulling op ons Grolsch Ambassadeurs-programma.”

Actuele kennisbron

“Bierista BV is met een team van programmeurs constant bezig met het ontwikkelen en verder verbeteren van software voor de succesvolle Bierista Bieropleiding, de grootste bieropleiding van Nederland. Hierdoor konden we snel en flexibel inspelen op de wensen van Grolsch. De online tool biedt alle Grolsch-medewerkers een uitgebreide en altijd actuele kennisbron die 24/7 beschikbaar is”, aldus Alain Schepers van Bierista BV. “Met ons content-team hebben we in samenwerking met Grolsch invulling gegeven aan de inhoud. Wij zijn trots dat we voor een prachtig bedrijf als Grolsch een eigentijdse bieropleiding hebben mogen ontwikkelen.”
Vlnr. Koert van 't Hoff van Grolsch Corporate Affairs, Alain Schepers, mede-eigenaar van Bierista BV, Ard Bossema, directeur Marketing en Strategie bij Koninklijke Grolsch en Thomas Rieken, Manager OD & Talent Development bij Koninklijke Grolsch.