FC Utrecht proost met Bud

13 juli 2021

Uit de tapkranen in Stadion Galgenwaard stroomt vanaf nu bier van Bud. FC Utrecht heeft een vijfjarige overeenkomst afgesloten met het nummer één biermerk van de wereld. The King of Beers is daardoor als Official Partner aan de club uit Utrecht verbonden. 

Bud heeft het doel om mensen te inspireren, groots te laten denken en ambities na te streven. Op weinig plekken komt dit beter tot leven dan in het stadion, waar voetbal mensen samenbrengt. Het merk heeft inmiddels een rijke historie in het topvoetbal. Zo is Bud partner van diverse nationale en internationale topclubs en sponsor van competities als de English Premier League en La Liga. Het partnership met FC Utrecht onderschrijft de ambities van de club. Binnen de samenwerking komt de nadruk daarnaast te liggen op het stimuleren van gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit.

Ambitie

“FC Utrecht is een club waar men trots is op de roots, maar ook vooruit kijkt en grenzeloze ambitie nastreeft. Een karaktervolle club met een eigen filosofie, waar eigen talenten kansen geboden krijgen. Waar dromen worden aangewakkerd door supporters en inwoners van de regio, en kan rekenen op hun onvoorwaardelijke steun. Iets wat perfect aansluit op het DNA van Bud. We kijken ernaar uit om samen te werken aan elkaars doelen en hopen bij te dragen aan de impact van de club in Utrecht en omgeving”, aldus Michele van Spilbeeck, horecadirecteur bij bierconcern AB InBev.