Bud en Tivoli bouwen samenwerking uit

2 juni 2022
Tivoli Vredenburg en AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van Tivoli Vredenburg partners en zullen hun samenwerking verder uitbouwen.

Jeroen Bartelse, directeur Tivoli Vredenburg: “In tijden van crisis kom je als goede partners nog dichter bij elkaar. De cultuur en evenementenbranche was tijdens de coronacrisis meer uit dan aan. En toch hebben we nauw samengewerkt met AB InBev. De focus van beide partijen bleef op de vraag ‘wat kan wel’? We zijn constant met elkaar in contact gebleven en in elkaar blijven investeren. Tivoli Vredenburg schakelde in deze tijd volledig over op Bud. Samen lanceerden we Studio Pandora, een unieke hybride podcast, DJ en radiostudio. Ook kreeg een lichting aanstormende videokunstenaars de mogelijkheid om nieuw werk te maken voor Canvas, de gezamenlijk ontwikkelde videowall van 150m2. Komende jaren blijven wij samen werken aan nieuwe projecten. Centraal daarin staan duurzaamheid, diversiteit, talentontwikkeling en verantwoord drinken.” 

Leffe Blond

Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur AB InBev: “Ondanks de COVID-periode hebben we de afgelopen jaren met Tivoli Vredenburg vernieuwende initiatieven opgezet, zoals de Pandora Studio en project Canvas. Bud is als merk prominent zichtbaar binnen Tivoli Vredenburg en hier blijven we de focus op houden. Daarnaast blijven we met ons brede bierportfolio, waaronder Leffe Blond met en zonder alcohol inspelen, op de verschillende wensen van bezoekers van Tivoli Vredenburg en zullen we verrassende concepten gaan introduceren. We zijn enorm blij met de vernieuwde samenwerking met Tivoli Vredenburg, met wie we al jaren bijzonder goed en intensief samenwerken. Als partners hebben we veel vertrouwen in elkaar, dit wordt onderstreept door de nieuwe verlenging van de samenwerking. We kijken ernaar uit de komende jaren samen verder aan de slag te gaan en onze samenwerking te verdiepen.”