AB InBev en Bidfood zetten bier en spijs nog meer op de kaart

6 april 2019
Groothandel Bidfood en bierconcern AB InBev gaan intensiever samenwerken om bier en spijs in de horeca nog beter op de kaart te zetten.

Als startschot voor de vernieuwde samenwerking stappen Bidfood en AB InBev in als partner van Dinner Train: Een nieuw rijdend horeca- concept, deze week gelanceerd door Railpromo. Pieter Anciaux, horecadirecteur bij AB InBev: “Het is geweldig dat bier en spijs een grote vlucht aan het nemen is in de horeca. Steeds meer consumenten ontdekken hoe veelzijdig bier is. We zijn verheugd dat we met de vernieuwde samenwerking met Bidfood onze horecaklanten nog beter kunnen ondersteunen, door een totaalpakket van bier en spijs aan te bieden”.

Dick Slootweg, algemeen directeur bij Bidfood: “We zijn blij met de vernieuwde samenwerking met AB InBev, want samen kunnen we nog beter tegemoet komen aan de wensen van horecaondernemers. Bidfood maakt een forse groei in de horeca door en met de vernieuwde samenwerking met AB InBev willen we deze groei een extra impuls geven. We zijn enorm trots op de lancering van de Dinner Train, aangezien we daarmee samen nog meer consumenten kunnen enthousiasmeren voor bier en spijs. Er gaan zeker meer gezamenlijke initiatieven volgen”.