‘Zo. Nu eerst een Bavaria’ terug van weggeweest

10 augustus 2018 om 15:26

‘Zo. Nu eerst een Bavaria’ gaan we weer vaker horen. De succesvolle slogan is terug van weggeweest. De nieuwe campagne start officieel pas in oktober, maar vanavond al is de comeback van de slogan. Als je kijkt naar Veronica Inside met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp kan het je niet ontgaan. Bavaria is de nieuwe sponsor van het spraakmakende voetbalprogramma.

Luchtig in het leven staan

Florent Renders, Marketeer Bavaria bij Swinkels Family Brewers: “Het genieten van voetbal gaat voor veel mensen gepaard met het drinken van een lekker biertje. Met dit sponsorship bereiken we het hart van onze doelgroep: voetbalminnende Nederlanders die van een biertje houden en luchtig in het leven staan.”

Brabantse gevoel

De nieuwe campagne is ontwikkeld samen met het Brabantse reclamebureau Fama Volat. Net als de Lieshoutse familiebrouwer heeft het reclamebureau sterke Brabantse wortels. Samen gaan zij de identiteit van het biermerk vertalen naar een nieuwe landelijke campagne. De vertrouwdheid met het Brabantse gevoel maakt Fama Volat de aangewezen partij om Bavaria in een cross-mediale campagne te positioneren als gepassioneerde familiebrouwer met 300 jaar brouwervaring, die met een knipoog naar het leven kijkt.

  • Wil jij meer weten over Swinkels Family Brewers, over bier in het algemeen en wil je goed leren bier proeven? Dan is de Bierista Bieropleiding vast iets voor jou! Leuk om je bierkennis te vergroten en ook leuk om cadeau te geven!