Leffe brengt met nieuwe campagne een ode aan het leven

‘Vol Leven’ is voor Leffe een primeur. Niet eerder profileerde het Belgische abdijbier zich op een dusdanig actieve wijze in Nederland. Leffe richt zich op mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit.

In de campagne worden bewuste genietmomenten gevierd én verrijkt met Leffe. Vol Leven wordt het komende jaar geladen met TV-commercials, retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne.

Een ode aan het leven

De nieuwe payoff van Leffe – Vol Leven – staat centraal in de geïntegreerde campagne. De betekenis is tweeledig. Vol Leven slaat op het product, de rijke en volle smaak, de gist, het brouwproces en op de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar Vol Leven slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. Daarmee is Leffe er voor iedereen die van het leven geniet.

“We willen mensen inspireren om persoonlijke genietmomenten ten volle te benutten, door te kiezen voor kwaliteit. Leffe draagt er op een smaakvolle manier aan bij om optimaal te genieten van jouw moment”, aldus Sjors van Drie, Senior Brand Manager Leffe

Campagne vol rust

De campagne wordt afgetrapt met drie commercials waarin telkens iemand een moment voor zichzelf koestert en dat verrijkt met Leffe. Mensen met passie voor muziek, film of handwerk. En daarin is rust nemen heel belangrijk.

“We hebben ervoor gekozen om een campagne te maken waarin rust, tijd en koesteren centraal staat. Zo valt de campagne direct op door de stilte, de verfijning van de producten en de smaak van Leffe”, legt de bedenker van de campagne Dimitri Hubregtse van FCB Amsterdam uit.
De campagne is vanaf donderdag 6 april te zien op televisie, in de retail en horeca en uiteraard ook online.

Leffe is vooral bekend vanwege de Leffe Blond en de de Leffe Bruin.

Blijf op de hoogte

Meld je aan op de nieuwsbrief voor tips en de nieuwste weetjes.