Commercial Grolsch 400 jaar ploppen met jou in de hoofdrol

Op 11 mei om precies 16.15 uur proost Grolsch op het 400-jarig jubileum. Speciaal voor deze mijlpaal ontwikkelt Grolsch een commercial, waarin de brouwer met heel Nederland vakmanschap en karakter viert.

Grolsch roept iedereen van 18 jaar en oud op om met een smartphone of camera een korte video te maken van het ploppen van de Grolsch beugelfles. Upload het filmpje op www.400jaarkarakter.nl en wie weet zie je jouw ‘plop’ terug in de commercial, die op 11 mei om 21.00 uur integraal wordt vertoond op de meeste Nederlandse televisiekanalen.

Zorg dat jouw video eruit springt
Via www.400jaarkarakter.nl kan iedereen van 18 jaar en ouder een video uploaden, waarbij ze een Grolsch beugelfles openen met het karakteristieke plop-geluid. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw video eruit springt en geselecteerd wordt voor de jubileumcommercial? Om Nederlanders te inspireren ontwikkelde de bierbrouwer een tutorial video, waarin onder andere tips worden gegeven voor originele locaties waar je de video opneemt en hoe je zorgt voor een maximaal plop-geluid. Video’s kunnen tot uiterlijk maandag 27 april om 23.59 uur geüpload worden op de site en gedeeld worden op social media met #400jaarkarakter.

Grolsch 400 jaar ploppen

Grolsch viert 400 jaar karakter
Vakmanschap en karakter, twee pijlers die al sinds de oprichting in 1615 tot het DNA van Grolsch behoren, staan centraal tijdens de jubileumcampagne. Om 400 jaar vakmanschap en karakter te vieren, maakt Grolsch komend jaar een reis door de tijd met in de hoofdrol de karakters die het bedrijf groot hebben gemaakt. Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen waarmee Nederlanders worden meegenomen in de rijke historie van de brouwerij. Naast deze eenmalige ‘plop’ jubileumcommercial, lanceert Grolsch bovendien binnenkort een nieuwe tv-commercial.

Blijf op de hoogte

Meld je aan op de nieuwsbrief voor tips en de nieuwste weetjes.