In de Amsterdamse Melkweg drink je Kornuit!

17 juni 2018 om 08:00

Wie vanaf deze week poppodium de Melkweg in Amsterdam bezoekt en daar een glas bier bestelt, krijgt Kornuit geschonken. Het poppodium en Koninklijke Grolsch hebben voor het biermerk Kornuit namelijk een meerjarige samenwerking afgesloten. De bierbrouwer wordt daarmee de exclusieve bierleverancier voor de Melkweg in Amsterdam.

Lekker eigenzinnig

Het blijft niet alleen bij het schenken van bier. De partners bgaan innen de samenwerking ook aan de slag met het creëren van een nog betere beleving voor bezoekers van de Melkweg. In het Amsterdamse poppodium staan gevestigde namen naast jong opkomend talent en krijgen opkomende stromingen de kans het brede publiek te bereiken.

Niet alleen bier evolueert, ook de bierdrinkers groeien en veranderen. Zo ook de nieuwe generatie bierdrinkers. Jongeren tussen de 20 en 30 jaar hebben een eigen manier van leven, denken en doen en worden dan ook graag op die manier aangesproken. Wie de nieuwe campagne van Kornuit gezien heeft, begrijpt wel dat het eigenzinnige karakter van de Melkweg naadloos aansluit bij het biermerk. Beide richten zich op het het creëren en beleven van mooie momenten. Ook duurzaamheid is een belangrijk element in de samenwerking. Samen willen zij gaan onderzoeken hoe ze elkaar kunnen ondersteunen in het verduurzamen van processen en materialen.

Goede match

“Het eigenzinnige karakter van de Melkweg sluit prachtig aan bij het merk Kornuit. Kornuit heeft in de vele gesprekken met vertrouwen laten zien vernieuwend, eigenzinnig en een goede match met de Melkweg te zijn” aldus Geert van Itallie, Algemeen Directeur Melkweg.

Geert van Baal, Regionaal Account Manager Horeca bij Koninklijke Grolsch: “Muziek en Kornuit zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het creëren en delen van mooie momenten willen we nog meer gaan uitdragen. We vinden het dan ook geweldig de komende jaren samen met de Melkweg op te trekken en elkaar waar mogelijk te versterken. Samen willen we bouwen aan de toekomst van een nieuwe muziekbeleving en zo de bezoeker een perfecte avond te laten ervaren.”

De Kornuit campagne nog niet gezien? Speel dan de reclame maar even af, je snapt de samenwerking meteen!