Amstel Bier start nieuwe campagne over proostnamen

Amstel Bier staat sinds jaar en dag voor vriendschap. Maar weinig mensen weten waarom dat is. De link tussen vriendschap en Amstel is er al vanaf de start van de brouwerij.

Proostnamen

De oprichters van Amstel waren namelijk twee goede vrienden, die vonden dat er in 1870 geen bier goed genoeg was voor hun avonden samen. Daarom besloten zij samen bier te brouwen. In de nieuwste Amstel commercial ‘Proostnamen’ wordt dit unieke vriendschapsverhaal verteld.

Perfecte bier

De commercial neemt je mee terug in de tijd, waar het verhaal van Amstel Bier begon. Amstel Bier werd opgericht in 1870 door de vrienden Charles de Pesters en Johannes van Marwijk Kooy. Ze besloten zelf het perfecte bier te brouwen. Zodat niet alleen op hun vriendschap maar ook op die van vele anderen met het bijzondere Amstel Bier geproost kan worden.

Mannenvriendschap

Bram Westenbrink, Marketing Directeur: “De nieuwste Amstel commercial vertelt het verhaal van de twee goede vrienden die Amstel hebben opgericht, maar laat ook zien wat mannenvriendschap zo bijzonder maakt. Een unieke insight: vrienden proosten op een heel eigen manier…”

Bekijk de commercial

 

Amstel commercial - Proostnamen

Amstel commercial – Proostnamen

Amstel commercial - Proostnamen

Amstel commercial – Proostnamen

Blijf op de hoogte

Meld je aan op de nieuwsbrief voor tips en de nieuwste weetjes.