Bavaria start campagne ‘Welcome to the family’

‘Zo, nu eerst een Bavaria!”. Wie kent deze slogan niet? Vanaf vandaag is dit geschiedenis. Bavaria komt met een nieuwe internationale campagne: ‘Welcome to the Family’.

Met deze nieuwe campagne viert Bavaria het gevoel dat het samen drinken van een biertje oproept: wie je ook bent en waar je ook vandaan komt, je hoort er bij. Met deze boodschap en bier als verbindende factor brengt de Brabantse familiebrouwerij mensen samen. De nieuwe campagne ‘Welcome to the Family’ start vandaag in Nederland.

Bier verbroedert

In de nieuwe campagne geeft Bavaria haar visitekaartje af als de grootste onafhankelijke familiebrouwerij ter wereld met passie voor bieren en zo’n 300 jaar brouwtraditie. Binnen Bavaria zijn 28 leden van de familie Swinkels actief, maar alle ruim 1.000 medewerkers voelen zich onderdeel van de brouwersfamilie. Centraal staat de belangrijkste reden voor het drinken van Bavaria bier, namelijk het delen van spontane, leuke en vooral gezellige momenten samen. Met deze campagne neemt Bavaria na zo’n dertig jaar afscheid van de slogan ‘Zo, nu eerst een Bavaria’ en communiceert zij nu vanuit de kracht van het familiebedrijf. “Bier verbroedert en brengt mensen samen. Dat is waar Bavaria voor staat. Daarom willen we deze universele boodschap uitdragen. Eerst in Nederland en vervolgens in alle landen waar Bavaria actief is”, vertelt Pieter Swinkels, CMO van Bavaria N.V.

Ambachtelijk bier

Alle bieren van Bavaria zijn met passie gebrouwen volgens een eeuwenoude familietraditie en bestaan uit natuurlijke ingrediënten. Zo brouwt Bavaria haar bieren als enige in Nederland met zuiver natuurlijk mineraalwater uit eigen bron en is de mout afkomstig uit haar eigen mouterij. Bavaria is een heel toegankelijk en puur pilsener.

Blijf op de hoogte

Meld je aan op de nieuwsbrief voor tips en de nieuwste weetjes.